Известие

Collapse
No announcement yet.

Пак проблем в съединителя.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Пак проблем в съединителя.

    Та преди малко свалихме скоростите и пак се оказа стария проблем - износени пластини на притискателя от лагера.Та въпроса ми е следния - какъв детайл седи на на кожуха на скоростите да опира във вилката, защото при свалянето на скоростите беше се счупил болта, който при предишното сваляне на скоростите сложихме.
    Ще пролижа и снимки.
    Last edited by Grozdan; d.m.y г., 13:20.
    sigpic
    Alfa Romeo 33 1.5iE-EX
    BMW E30
    BMW E36

  • #2
    Снимки:
    Attached Files
    sigpic
    Alfa Romeo 33 1.5iE-EX
    BMW E30
    BMW E36

    Comment


    • #3
      аз също имам проблем с съединителя....боксува за смяна е....и когато включа на скорост кат дам газ пребоксува и педала си остава долу....искат ми 280 лева за смяна и за работата...кофти работа...и другото което ме притеснява е че требва да я чакам 1 мин за да загрее иначе като не чакам и предърпва абе направо ако и дам малко газ и сигор ще загасне....тва не ме притеснява щот като я изчакам оборотите спадат с 3 деления и са оправя...и си върви без проблем.....като отиде на ремонт ще ви пиша какво и е било и колко ми е излязло....
      145 1.6 120 коня 1998 Няма идеална кола...но има само една която най много се доближава до идеала...и това е АЛФА РОМЕО sigpic

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Grozdan Покажи съобщение
        Та преди малко свалихме скоростите и пак се оказа стария проблем - износени пластини на притискателя от лагера.Та въпроса ми е следния - какъв детайл седи на на кожуха на скоростите да опира във вилката, защото при свалянето на скоростите беше се счупил болта, който при предишното сваляне на скоростите сложихме.
        Ще пролижа и снимки.
        Метална втулка, твоята се е счупила,но отзад точно зад нея има една малда дупчица, намираш нещо здраво което ще влезе и млатиш с чука докато излезе около сантиметър. Втулката е достатачно дълга за да можеш да я ползваш пак.

        ---------- Post added at 20:47 ---------- Previous post was at 20:42 ----------

        Ся като се загледах твоята цялата липсва, та по принцип трябва да има втулка, но щом е имало болт на това място те съветвам да измериш широчината на отвора и да си купиш една стоманена втулка със същия отвор (в магазините за крепежи има всякакви видове) набиваш е и си караш като пич.
        Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
        Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

        Comment


        • #5
          33

          Тази втулка всъщност е стоманен шплент който е прорязан по средата и е много здрав-с течение на времето вилката го износва на мястото където контактуват и той се отчупва.По важното е че на самия шплент има стоманена шайба която служи да държи вилката симетрично,ако я няма лошо.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщение
            Тази втулка всъщност е стоманен шплент който е прорязан по средата и е много здрав-с течение на времето вилката го износва на мястото където контактуват и той се отчупва.По важното е че на самия шплент има стоманена шайба която служи да държи вилката симетрично,ако я няма лошо.
            Колега, няма нищо от споменатото от теб и направо взех други скорости, на които го има този шплент, друг съединител и почти я сглобих вчера. Утре я довършвам, че днес съм на работа и ще пиша какъв е резултата.
            sigpic
            Alfa Romeo 33 1.5iE-EX
            BMW E30
            BMW E36

            Comment


            • #7
              Днес сглобих всичко и сега съединителя работи добре.
              sigpic
              Alfa Romeo 33 1.5iE-EX
              BMW E30
              BMW E36

              Comment

              Working...
              X